25 квітня 2019 р.

Родинне свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я"

Лиш один рецепт на світі
Всім – усім підходить людям:
Спорт любити слід –
Проживеш до ста літ.
     Сім’я – це місце, де виховуються загальнолюдські цінності і поняття. Саме в сім’ї починається становлення і гармонійний розвиток кожної дитини. Здорова сім’я – це основа щасливого життя.
   З метою пропаганди ідеї здорової сім’ї і залучення батьків до здорового способу життя 25 квітня для учнів початкових класів та їх батьків класоводами та вчителем фізичної культури Оніщенко С.А. було проведене свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я». Діти зуміли передати своїм батькам емоції, бажання та прагнення брати участь у спортивному святі. Сценарій змагання був розроблений з врахуванням того, щоб і глядачі, і учасники отримали від свята тільки позитивні емоції та задоволення. Завчасно був прикрашений спортивний майданчик, підготовлені атрибути до спортивних ігор, підібрані естафети для учасників.
    У святі взяли участь п’ять команд: родина Слепендяєвих (1-А клас), родина Єгурнових (2-А клас), родина Черномашенцевих (2-Б клас), родина Олійників (4 клас), родина Палазенюків (4 клас). Батьки та діти подарували глядачам хвилини незабутньої радості. Назва конкурсу - «Тато, мама, я - спортивна сім'я» - повністю виправдала себе. Адже усі члени кожної з сімей-учасниць доклали максимум зусиль для того, щоб перемогти, показали майстерність та спритність в усіх видах змагань. Всі отримали масу позитивних емоцій, а особливо потішились діти, адже у наш шалений час не так багато часу залишається на спільні родинні забави. Цієї днини сім’ї-учасниці перетворились у один єдиний механізм, що крокував до перемоги підтримуючи один одного. Відтак, за результатами конкурсів І місце виборола родина Слепендяєвих, ІІ місце – родина Єгурнових, ІІІ місце – родина Олійників.          Захід «Тато, мама, я – спортивна сім’я» — це гарний приклад для тих, хто рідко проводить час і дозвілля зі своєю сім’єю. Подібні свята дають здоровий розвиток сімейних стосунків не тільки фізично, а й духовно. Адже саме в сім’ї дорослі повинні показувати дітям, як вони займаються спортом, повинні долучати своїх чад до здорового способу життя. 












родина Черномашенцевих

родина Слепендяєвих

родина Олійників

родина Палазенюків

родина Єгурнових


Немає коментарів:

Дописати коментар