П’ятниця, 26 квітня, пройшла у фіолетовому кольорі. Це спроба поєднати протилежності: червоний і синій. Хто вибирає
фіолетовий, бажає, щоб усі його думки і мрії стали реальністю. Цей колір тисне на психіку,
викликає апатію, хоча й підвищує низьку самооцінку. Іноді фіолетовий вибирають
люди, яким складно реалізуватися в житті. Тематика останнього дня тижня була «День
ерудитів».
Для учнів 2-4 класів тиждень закінчився шашковим турніром. В змаганнях
взяли участь вісім найкращих шашистів початкової школи. Турнір пройшов в
запеклій спортивній боротьбі, де найкращим шашистом став учень 4 класу Усенко
Олександр. ІІ місце зайняв учень 2-А класу Ракул Акім, ІІІ місце – учениця 2-А
класу Оніщенко Анастасія. За перемогу учні отримали грамоти. Вчитель фізичної
культури Оніщенко С.А. привітав всіх учнів, які взяли участь у спортивних
змаганнях і побажав міцного здоров’я.
Цього ж дня вчитель Зуєва А.С. провела для учнів 2-Б класу брейн –
ринг «Математичний калейдоскоп». Його мета - перевірити знання дітей з
розв’язання математичних задач, ребусів, геометричного матеріалу; розвивати увагу, кмітливість, обчислювальні
навички; виховувати інтерес до вивчення предмета, повагу один до одного. Учні
були поділені на дві команди «Розумники» та «Знайки». Діти змагалися в шести цікавих
конкурсах, де перемогу здобула команда «Знайки», яка і отримала в нагороду
медалі «Ерудит».
Перерва – це надзвичайно важлива складова шкільного життя. Адже саме тоді
учні відпочивають, відновлюють сили, готуються до здобуття нових знань. Насичені,
цікаві, веселі інтелектуальні перерви гуртують учнів у школі.
В день «Ерудитів» свої знання та
вміння учні демонстрували не лише на
уроках, а й під час перерв. Адже школярам було запропоновано з користю
проводити вільний від уроку час – відпочивати граючись. Вчителі підготували
інтелектуальні перерви «Клубочок математичних заморочок», під час яких учні відповідали на питання вікторин, розгадували кросворди, проходили
лабіринти та багато іншого.
Після напруженої роботи в класі
учні не проти відпочити жваво та
активно. Такі перерви дають позитивні емоції, єднають школярів до спільної
роботи, виховують почуття колективізму, здорової конкуренції, покращують
стосунки між однолітками, учнями та вчителем.
Закінчився кольоровий тиждень підведенням підсумків та
нагородженням переможців. Дітям дуже сподобалося брати участь у всіх заходах,
які проходили протягом тижня.
Немає коментарів:
Дописати коментар