Вівторок, 23 квітня, зафарбувався у синій колір. У блакитні, сині,
ультрамаринові шати вдяглися учні початкових
класів. Тематика дня «Хто багато читає, той багато знає!» дозволила поговорити про глибинну красу водних просторів, про неперевершені чари синього неба, про важливість і розуміння цінності життя. Адже синього так багато на нашій планеті і він має дуже важливе значення для нас. Це колір повітря та легкої води — струмків та річок. Це колір вічності, таємниці та глибокого спокою. Синій вважається кольором інтуїції. Він стимулює мислення. А як красиво він виглядає!
В цей день, казка покликала до себе в гості першокласників. Вчителі Єгурнова О.М. та
Васькова Л.В. у супроводі мультимедійної презентації провели цікаву вікторину для малечі «У дивосвіті казок» . Під час
заходу команди 1-А та 1-Б класів розвивали мовленнєві здібності, уміння
фантазувати, образно мислити; виховували почуття добра, справедливості, поваги.
Учні демонстрували свої знання українських народних казок, відгадували їх за ключовим
предметом, за піснею, графічним зображенням. За підсумками шести конкурсів
перемогла Дружба!
Вперше вчителі вирішили провести конкурс серед учнів 1-4
класів «Швидко – читач 2019», тим самим заохотити дітей до читання. З кожного
класу взяли участь по два учні, які продемонстрували вміння швидко та
виразно читати. За результатами перемогу отримали:
- Магу Лариса (1 – А кл.)
- Барилко Єлизавета (2 – Б кл.)
- Бабич Марія (3 кл.)
- Філіпенко Артем (4 кл.)
Цього ж дня вчитель Усік Р.В. для свого 2 – А класу підготувала незвичайний урок з
літературного читання. Вона провела його у вигляді
інтелектуальної гри брейн – ринг «Сторінками прочитаних книг». Дві
найерудованіші команди «Знайки» і «Розумники» упевнено демонстрували свої
знання з різних розділів предмету. В ході змагання учасники команд довели свою
кмітливість, уважність, спостережливість і вміння працювати в групі. По
закінченню гри команда "Знайки", яка набрала найбільше балів одержала нагороди
(медалі), а найактивніші учасники – заохочувальні призи.
Як добре вміти читати! Саме про це йшла мова на заході «Посвята
в читачі». Учні 5 класу (класний керівник Конколович М.В.) разом із шкільним
бібліотекарем Чугріною М.М. запросили першокласників на зустріч зі світом книг,
читання, бібліотеки. П’ятикласники
підготували цікаву, пізнавальну костюмовану виставу. Першачки зустрілися з
королевою Книгою, Незнайком, Червоним Капелюшком, чистою та подряпаною Книгою.
Ці герої вчили, як слід чи не слід поводитися з книгою, загадували загадки.
Учні 1-А та 1-Б класів слухали уважно, відповідали активно, отримали величезне
задоволення! Наприкінці зустрічі старші товариші презентували молодшим пам’ятки користувачів бібліотекою.
Учні 3 класу разом зі своїм класоводом Шут О.І. були
запрошені на бібліотечний урок до міської бібліотеки. Бібліотекар Солдатенко
Олена розповіла дітям багато цікавого про сучасні засоби масової інформації
(ЗМІ) та їх роль в житті людини. Крім того, діти дізналися, що таке
«джинса» та маніпуляція, які їхні види існують, як відрізнити фейкові новини
від справжніх. Учасники заняття ознайомилися з рекламною продукцією (плакатами,
буклетами, закладками), що була підготовлена та видана у рамках гранту
«Медіаграмотна громада: місія здійсненна!». Найактивніші діти отримали книжкові
закладки. З захопленням та азартом всі взяли участь у грі «Знайди лідера», яка потребувала від них особливої зосередженості
та уваги. Всі хотіли бути лідерами. Наприкінці заходу юні користувачі
бібліотеки ще раз підкреслили, що одне із самих правдивих джерел інформації – це
книги з різних галузей знань.
З метою формування у дітей та підлітків позитивного
образу права як державного інституту, виховання почуття важливості прав дитини,
розвинення морально-етичних якостей дітей, соціальної підтримки талановитої
молоді, сприяння їх самореалізації, творчого розвитку, вчителями було проведено
конкурс малюнків «Я маю право» серед учнів 2-4 класів. Всі учні намагалися
створити той малюнок, який чітко би відобразив сутність їх прав. Автори найкращих малюнків були нагороджені грамотами.
Немає коментарів:
Дописати коментар